Caveman Postat December 27, 2019 Share Postat December 27, 2019 Visst är B52 lengräddad! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrejsdenruskige Svarade December 27, 2019 Share Svarade December 27, 2019 Fan! Senast jag drack en B52 var någonstans i Grekland på den tiden när man som snorunge kunde beställa en öl på flyget ner och morsan och farsan satt bakom rökgardinen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caveman Svarade December 27, 2019 Author Share Svarade December 27, 2019 Fan! Senast jag drack en B52 var någonstans i Grekland på den tiden när man som snorunge kunde beställa en öl på flyget ner och morsan och farsan satt bakom rökgardinen. ofan! jag drog ett par B52 häromdan......... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glottiz Svarade December 28, 2019 Share Svarade December 28, 2019 "Leng-räddad" läste jag först och fattade inte ett skit. Så läser jag sen "len-gräddad" och fattar fortfarande inte. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buttplug Svarade December 28, 2019 Share Svarade December 28, 2019 "Leng-räddad" läste jag först och fattade inte ett skit.Så läser jag sen "len-gräddad" och fattar fortfarande inte. Haha samma här [emoji1787][emoji848] Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buttplug Svarade December 28, 2019 Share Svarade December 28, 2019 Måste va nå Norrlandsslang Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benriach Svarade December 28, 2019 Share Svarade December 28, 2019 Haha, snacka om lengräddade... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caveman Svarade December 28, 2019 Author Share Svarade December 28, 2019 Haha, snacka om lengräddade... ja precis, jag lärde mig ordet igår på tv´n och det skall stå Boa52 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caveman Svarade December 28, 2019 Author Share Svarade December 28, 2019 Lengräddad Det verkar inte finnas någon gräns för den mänskliga fantasin när det gäller att säga att någon har lite svårt att fatta: det är inte plogat ända fram, hjulet snurrar men hamstern är död, hissen går inte ända upp ... ja, ni kommer säkert på fler själva. En variant som förekommer ganska ofta på nätet är lengräddad. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glottiz Svarade December 28, 2019 Share Svarade December 28, 2019 Hahaha! Fan nu skäms jag... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomurdoc Svarade January 2, 2020 Share Svarade January 2, 2020 Lengräddad [emoji1787][emoji1787][emoji1787] Skickat från en grop i Törnrosadalen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts