Caveman 103 Posted December 27, 2019 Visst är B52 lengräddad! Quote Share this post Link to post Share on other sites
andrejsdenruskige 596 Posted December 27, 2019 Fan! Senast jag drack en B52 var någonstans i Grekland på den tiden när man som snorunge kunde beställa en öl på flyget ner och morsan och farsan satt bakom rökgardinen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Caveman 103 Posted December 27, 2019 Fan! Senast jag drack en B52 var någonstans i Grekland på den tiden när man som snorunge kunde beställa en öl på flyget ner och morsan och farsan satt bakom rökgardinen. ofan! jag drog ett par B52 häromdan......... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Glottiz 1,264 Posted December 28, 2019 "Leng-räddad" läste jag först och fattade inte ett skit. Så läser jag sen "len-gräddad" och fattar fortfarande inte. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buttplug 55 Posted December 28, 2019 "Leng-räddad" läste jag först och fattade inte ett skit.Så läser jag sen "len-gräddad" och fattar fortfarande inte. Haha samma här [emoji1787][emoji848] Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buttplug 55 Posted December 28, 2019 Måste va nå Norrlandsslang Quote Share this post Link to post Share on other sites
Benriach 116 Posted December 28, 2019 Haha, snacka om lengräddade... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Caveman 103 Posted December 28, 2019 Haha, snacka om lengräddade... ja precis, jag lärde mig ordet igår på tv´n och det skall stå Boa52 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Caveman 103 Posted December 28, 2019 Lengräddad Det verkar inte finnas någon gräns för den mänskliga fantasin när det gäller att säga att någon har lite svårt att fatta: det är inte plogat ända fram, hjulet snurrar men hamstern är död, hissen går inte ända upp ... ja, ni kommer säkert på fler själva. En variant som förekommer ganska ofta på nätet är lengräddad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Glottiz 1,264 Posted December 28, 2019 Hahaha! Fan nu skäms jag... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tomurdoc 249 Posted January 2, 2020 Lengräddad [emoji1787][emoji1787][emoji1787] Skickat från en grop i Törnrosadalen. Quote Share this post Link to post Share on other sites