Guest Postat November 22, 2019 Share Postat November 22, 2019 Ja vilken skall jag välja? Jag reser till Thailand med charter till jul(första resan) och jag har läst på lite om landet. Finns det fler fällor än ölsorten jag kan hamna i? ps. Funkar trottoarerna i Phuket bra med rullator? //Nybörjarn75 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buttplug Svarade November 22, 2019 Share Svarade November 22, 2019 Pripps blå [emoji173] Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrejsdenruskige Svarade November 22, 2019 Share Svarade November 22, 2019 Pripps blå [emoji173] Skickat från min SM-G950F via Tapatalk 7,2 Men man får passa sig för lumska indier som ska sy kostym. Men ett överdrag till rullatorn kan dom gärna sy till Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Svarade November 22, 2019 Share Svarade November 22, 2019 Kan de sy ett överdrag till en sopcontainer? jag kan måla en sopcontainer Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrejsdenruskige Svarade November 22, 2019 Share Svarade November 22, 2019 Kan de sy ett överdrag till en sopcontainer? jag kan måla en sopcontainer Hur kan det komma sig att du är kan sådant? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bibben Svarade December 2, 2019 Share Svarade December 2, 2019 Sangsom med en mjölkbaserad dryck att blanda den med är det bästa man kan dricka där. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts