andrejsdenruskige Postat November 17, 2019 Share Postat November 17, 2019 Hej stollar! Jag har en kompis som har en fråga. Han äger dock inte ett tangentbord så han frågar via mig. Min fr...hans fru släpper väder och har så alltid gjort. Vädret hon släpper blir sämre och sämre. Är det p.g.a climate change? Dessutom så fyllde hon luften med en massa mikropartiklar tidigare. Idag är partiklarna storleksmässigt som små russin, men plattare. Ska jag kontakta landstinget eller SMHI? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bibben Svarade November 18, 2019 Share Svarade November 18, 2019 Pröva Clas Ohlson, de säljer tangentbord, även munskydd. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Svarade November 18, 2019 Share Svarade November 18, 2019 kontakta rfsl!!!1hela skiten beror givetvis på climate chnage!be din polare tävtta kuken istället innan han trycker på i tvÅan! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts